top of page

לשמור על קשר

מה מעניין אותך?
נראו כאן לאחרונה
לא להחמיץ!
היסטוריה

שילוב מושלם- אקו סלב ופרוייקט אסיף

רבות כבר חפרתי כאן והסברתי מדוע אקו סלב זה המוצר הכי טוב שיש לקניות ושינועים בעיני, כולל איך התאהבתי בו בעצמי. תארו לעצמכן כמה התרגשתי כשגיליתי שקיים כאן, בארץ, אפילו לא מאד רחוק ממני, מוצר שמשלים אותו בצורה... ובכן... מושלמת!

אקו סלב ענה לי כמעט על כל הצרכים בנוגע לקניות ושינועים בדרך ידידותית לסביבה. הנקודה היחידה שלא קיבלה מענה באמצעותו, היא איך לרכוש ירקות ופירות למשפחה שלמה, מבלי להשתמש בשקיות הפלסטיק הקטנות, אלו בלי הידיות, שפעם שלפנו מבין מדפי הירקות כאילו אין מחר.

שמחה להכיר לכן את אסיף! שקית רשת רב פעמית לפירות וירקות. שקיות איכותיות בטירוף, נסגרות בשרוך, ומיועדות לשימוש יחד עם שקיות לקניות רב פעמיות- כלומר- כאילו נולדו במיוחד עבור האקו סלב, או כאילו האקו סלב נולד במיוחד בשבילן! שידוך משמיים (:

שקיות אסיף נתפרות כאן בארץ, ורצועות הכותנה שבחלקן העליון עשויות משאריות בדים הזמינות במתפרה- הכי אקולוגי שיש! לכן החלק העליון בצבעים שמתחלפים מדי פעם, תראו איזה יופי:

פרוייקט אסיף המקסים מנוהל על ידי אישה מקסימה בפני עצמה, ג'ודי ארז. מיד שגיליתי את המוצר פניתי אליה, היא הציעה שניפגש, ואחרי דייט אחד היה ברור שיש כאן פוטנציאל לשיתוף פעולה מהמם לא רק בין המוצרים, אלא גם בינינו.

התלבטנו איך נתחיל לשלב את אקו סלב ושקיות אסיף, ואז הגיע שבוע כדור הארץ 2018, ונתן לנו את ההזדמנות לעשות את הצעד המשותף הראשון שלנו.

אנחנו מציעות חבילה משולבת, של ערכת אקו סלב נהדרת בתוספת 6 שקיות אסיף. זו מתנה נהדרת לעצמכן, לחברים ומשפחה, ולכדור הארץ. אפשר לרכוש כאן, במחיר מיוחד של 175 ש"ח במקום 199.

ועוד כמה מלים על מצעד האקלים המתקיים היום- כל הכבוד לכל הצועדות והצועדים! העבודה לקראת עולם ירוק ובריא בהווה ובעתיד היא רבת פנים. יש הבוחרים לנקות פינות חמד בטבע, יש המשנים את הרגלי התזונה שלהם, יש שיקפידו על מיחזור והפרדת פסולת, יש שיסעו בתחבורה ציבורית, יש שיקנו בגדים יד שניה, ועוד ועוד.

לפעמים אני נתקלת במחשבות מתסכלות- אני לא עושה מספיק... מקפידה להימנע משקיות פלסטיק כ-מ-ו-ב-ן, אבל מה עם כל השאר? מזכירה לעצמי וגם לך- כל צעד שתבחרי לעשות הוא מבורך ומשמעותי. נתחיל מהאיזורים בהם הכי נוח וקל לנו לעשות שינוי, ונגדיל את הסיכוי שנתמיד בו!

אז צאי לצעוד, אולי ניפגש במצעד...

ואם לא שם- אולי בנתיב סביבתי אחר, ירוק ויפה, שתבחרי לצעוד בו.

bottom of page